streetart+öl+italienare+tvspel

Berlin, a love story.
Det här inlägget tillägnar jag mina kära f-town bitches, allt är soligt och perfekt.
Jag kan inte riktigt förstå att vi nyss kom hit för det känns som om vi har bott här i en halv evighet. Idag har vi kollat på streetart och solat hela dagen och nu är vi tillbaka i lägenheten. Vi har precis lagat mat (ja, JAG har hjälpt till) och nu ska vi snart till ett elektroställe här i vårt neighborhood, som för övrigt är awsome.
▲F-HAIN▲(<--coola hipstertrekanter)

Kommentarer
Postat av: elin

är så sugen på att åka till dej nuuu

2010-09-26 @ 19:57:04
Postat av: fille

ÅÅÅH, ni verkar verkligen ha det u-u-u-underbart! Jag måste fundera på h u r du hjälpte till med maten ;D men yey! mer blogginlägg <3

2010-09-27 @ 10:58:40
Postat av: sophia

jag vill att du ska komma nu!!!

haha fille, jag hjälpte till som moraliskt stöd u know, satt och gav uppmuntrande kommentarer ;)

2010-09-28 @ 22:47:15
URL: http://solophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0