get some

En vecka kom min lilla kusin Elin och hälsade på och samtidigt flyttade Ronja till Berlin så vi gav oss ut på turist och shoppingutflykt. Här har vi second hand sko butiken Calypso och varje gång jag går in där tänker jag på Mini för om alla får välja sin himmel så skulle nog Mini hamna i den här butiken. Det är fullt av skor, från golv till tak och från vägg till vägg.
Vi åt även hamburgare på White Trash Fast Food, hyrde ett kareokebås och drack cosmopolitan, spelade Super Mario på süss war gestern, dansade på cassiopeia med jamaicaner och var på live konsert @ rosi's.
Icke att glömma, vi åt underbara frukostar varje morgon.
Det var en bra vecka. Nu ska jag se på En kärlekshistoria

Kommentarer
Postat av: elin

en mycket bra vecka :)

2010-11-01 @ 16:59:53
Postat av: Anonym

ALLTSÅ...innan jag ens läste dina fina rader om att du tänkte på mig i second hand skobutiken drunknade jag i mina tårar om att jag inte var, är där och köper skor, testar skor, äter skor. jag vill sooo badly till berlin, so mucho och så nu. jag vill, jag vill, jag SKA dit i januari. och jag är så avundsjuk på dig, dig och dig. saknar också dig. hälsa rochie. så ses vi på pims den 27. jummi. Puss and love.

2010-11-04 @ 12:01:01
Postat av: mini

... från mini bytheway... mohaha



<3

2010-11-04 @ 12:01:44
URL: http://maura.blogg.se/
Postat av: Anonym

berling raring

2010-11-08 @ 19:22:11
URL: http://maura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0