Flick your cigarette, then kiss me Kiss me where your eye won't meet me Meet me where your mind won't kiss me Flick your eyes at mine and then hit me Hit me with your eyes so sweetly

Nu äntligen är jag klar med mitt samhällsprojekt.
Min lycka är total.
Hur klysché och dålig den blev är en annan saga.
Idag åkte Fille till Kanarieöarna och imorgon drar Malle till Norrland och John
Buhu, i'm gonna miss u aroud here!
Mini din majsburk, dig saknar jag med ska du veta.




Vi kör väll lite naket eftersom jag är full av lycka.
Den första bilden minns jag inte men den ändra är Yelena Yemchuck.
Nu ska jag köpa rabarberyoghurt.

Kommentarer
Postat av: Malin

är det soyghurt?

2009-02-07 @ 17:24:40
URL: http://playthepart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0